dinsdag 5 juni 2007

the day before



28 december 2006 in dienstencentrum Cosmos, de jongeren van Alhambra op de dansvloer met senioren

Ik vertelde vandaag aan de collega's dat ik morgen naar het Kabinet Vanhengel moet.
Dat er de kans inzit dat we geen geld meer krijgen voor Maks, met alle gevolgen vandien.
Consternatie, angst en boosheid.

Gisteren hoorde ik Guy Vanhengel op de radio: " Brussel exporteert rijkdom, maar importeert armoede"
Daar zijn we het min of meer over eens. Maar wat gaat U hier aan doen, mijnheer de Minister ?
Als we de Brusselse bevolking klaar willen stomen voor de tertiaire sector...
Zorgen dat ze evenveel kansen krijgen als de pendelaars ...
dan heeft een ICT-beleid hier zeker zijn plaats in.

Ik kreeg veel postieve reacties op het artikel In De Standaard van maandag 4 juni. Een goed beeld van je werking.
Mijn zoon vond het echter niet zo leuk: de leerkracht Nederlands zwaaide met de krant en zei: Fahim, je moeder in De Standaard. Ik steek het toch maar bij in het pakje voor het kabinet.

En de laatste UVV-info ook, waar we vermeld staan in het memorandum voor solidariteit.
Het kan maar helpen.